Sameena Ahmed

TILSYNSFØRENDE i erhvervsrengøring
Med en passion for sit arbejde og en stærk dedikation til både kunder og kollegaer, har Sameena gennem de sidste 12 år opbygget en imponerende erfaring og skabt et arbejdsmiljø præget af samarbejde og kvalitet.

”Jeg startede for snart 12 år siden. Jeg kom ud på en af de store pladser og fik bl.a. styr på rengøringsrummene og rengøringen. Efterfølgende sagde min serviceleder, Marianne, at de rum aldrig har været pænere, end da jeg havde været i gang”. Sameena er kørende tilsynsførende og passer i dag forskellige store kunder, hvor hun har det daglige ansvar over for medarbejderne.

”Jeg er glad for mit arbejde. På mine pladser har vi et rigtig godt samarbejde, og vi hjælper hinanden. Det er vigtigt for mig, f.eks. ved sygdom, at vi står klar til at løse opgaverne sammen. Og det gør vi, og vi kan næsten altid finde løsninger, ellers er jeg klar til selv at gøre rent. Vi har nogle kunder, som vil have lavet hovedrengøring i weekenden, såsom EDB-rens, monel behandling, opskurring osv., og der er jeg med ude og klarer opgaverne sammen med medarbejderne. Da det er noget, jeg har gjort tit, har jeg ret god erfaring med at løse hovedrengøringsopgaverne”.

Sameena er med til at oplære, undervise og løbende hjælpe kollegaerne, hvis der skulle være brug for det. Og så laver hun kvalitetsvurderinger på sine pladser.

Andre medarbejderhistorier

Medarbejderhistorier

Ewa Christensen

Medarbejderhistorier

Tina Jørgensen

Medarbejderhistorier

Ejaz Ahmed