Ayse Bican

TILSYNSFØRENDE i erhvervsrengøring
Ayse har været hos Anders Andersens Rengøring i 18 år og tilsynsførende hos en stor kunde i 9 år. Hun styrer daglig rengøring, planlægger arbejdstider og hjælper nye medarbejdere. Hun prioriterer god dialog med kunden og kollegaer samt høj kvalitet i arbejdet.

Ayse startede for 18 år siden i Anders Andersens Rengøring som assistent, og efter nogle år blev hun tilsynsførende. Ayse går fast ude hos en af vores store kunder, hvor hun har været i 9 år. Hun arbejder primært eftermiddag og aften.

”Mine arbejdsdage kan være meget forskellig, men fælles for dem er, at jeg har den daglige kontakt med kontaktpersonen, afdelingslederne, cheferne og mine kollegaer. Jeg er på pladsen hver dag og styrer det daglige på pladsen. Jeg har en rigtig god dialog med kunden og min serviceleder, Liljana, samt driftsleder, Flemming. Jeg bruger meget af min tid på at hjælpe, og ønsker, at vi gør det godt hos kunden. Hvis der starter nye kollegaer, så er jeg med til at hjælpe og uddanne dem i rengøringsplanerne”.

”Jeg planlægger arbejdstider, når vi skal ind i weekenden og lave en nulstilling, så vi sikrer, at mine kollegaer kommer ind på de rette tidspunkter. Jeg er også med til den daglige planlægning, og skulle der ske ændringer, så hjælper jeg til. Jeg tager gerne fat, så vi sammen kan nå i mål med rengøringen. Det er vigtigt for mig, at tingene er i orden og vi alle er tilfredse med arbejdet”.

Andre medarbejderhistorier

Medarbejderhistorier

Ewa Christensen

Medarbejderhistorier

Tina Jørgensen

Medarbejderhistorier

Ejaz Ahmed