Rundt om Field’s shopping center i Ørestad ligger tre store ejendomme til erhvervsudlejning, under et kaldet HUBNORDIC.
Tilsammen byder de tre ejendomme på mere end 130.000 kvm kontor og tilknyttede faciliteter, der udlejes til virksomheder i alle størrelser; fra store internationale selskaber til små nystartede virksomheder. Kontorhusene ejes af KLP Ejendomme A/S, der er et selskab i den norske pensionskoncern KLP.
Det største og nyeste af de tre HUBNORDIC huse er på godt 65.000 kvm og endnu så nyt, at der stadig flytter nye virksomheder ind og fylder huset på alle etager.
Visionært kontorhus-koncept fra KLP
HUBNORDIC er virkeliggørelsen af KLP’s vision om et hotelinspireret kontorhus med attraktive og fleksible rammer for virksomheder, der prioriterer et højt serviceniveau og state-of-the-art faciliteter i en behagelig atmosfære og at bæredygtighed er tænkt ind alle steder.
Kvalitetsrengøring og professionel service
På sidste arbejdsdag i 2023 satte de norske ejere underskrift på kontrakten, der (igen) tildelte Anders Andersens Rengøring rengøringsopgaven i KLP ejendommene. KLP og Anders Andersens Rengøring har dermed genoptaget samarbejdet, der løb i årene frem til 2018 med serviceleder Helle Andersen som daglig kontaktperson. Nu får KLP igen Helle som daglig samarbejdspartner.
Kæmpe rengøringshold på opstartsdag
Opstarten af rengøringen var nøje planlagt af Helle Andersen og driftsleder Manja Hasselbalch, der havde sikret flerdobbelt bemanding første dag. Den 1. februar 2024 klokken 05.30 vrimlede det derfor med Anders Andersen folk i alle tre KLP huse.
Hele 45 servicemedarbejdere og funktionærer mødte op for at give en hjælpende hånd i opstarten; heriblandt adm. direktør Anders Henning Andersen, driftschef Søren Bruun Rasmussen og salgschef Jesper Lenskjold. Alle knoklede frem til middag og bidrog til en perfekt opstartsdag. På billedet ses ca. 2/3 af opstartsholdet.
En meget positiv oplevelse
For Pia Schultz, der er Hospitality Manager hos KLP og ansvarlig for det daglige samarbejde med Anders Andersens Rengøring, har det været en meget positiv oplevelse at følge opstarten af rengøringen.
– Det kører rigtig godt med Anders Andersens Rengøring, fortæller Pia Schultz, – og det har det gjort fra første dag, hvor de stillede med et stort rengøringshold, så det hele summede af energi og godt humør i vores tre huse. Opstarten var velforberedt, og inden dagen var omme, var der udført grundig rengøring over det hele.
– Vi er meget glade for at have Helle Andersen tilbage som serviceleder. Hun kender vores ejendomme og alle rutiner fra tidligere. Vi har derfor hurtigt fået indkørt et godt og tæt samarbejde med både Helle og hendes driftsleder Manja. Der er god kommunikation og altid hurtig opfølgning.
– Servicemedarbejderne yder en flot rengøringsindsats og er altid smilende og venlige over for folk i husene. Det er vigtigt, at vores brugere og gæster har en førsteklasses oplevelse af husets service, herunder rengøringen.
I tråd med dette har vi i vores valg af Anders Andersens Rengøring også lagt vægt på, at det er en virksomhed, der lever op til vores høje krav til social og miljømæssig bæredygtighed, bl.a. har de Svanemærkning på både kontorrengøring, vinduespolering og ejendomsrengøring, fremhæver Pia Schultz.